Helpdesk PRO Gold

Pakiet dla osób ceniących spokój oraz bezpieczny biznes! Optymalny pakiet dla firm, które chcą mieć pewność, że w razie kłopotów nie będą pozostawione same sobie! Pakiet Helpdesk PRO Gold to reakcja na zgłoszenie klienta w ciągu 4 godzin w ramach godzin pracy Ikaria.

Helpdesk PRO GOLD to:
  • - Gwarantowany czas reakcji na zgłoszenie: 4h
  • - Zgłoszenia mailowe
  • - Zgłoszenia telefoniczne
  • - Gwarancja kontroli jakości
  • - Security Alerting
  • - Rekomendacje wdrożeniowe
  • - Utrzymywanie historii zgłoszeń helpdesk
  • - Priority Calling
  • - Analiza logów systemowych.
Potrzebujesz więcej? Zapoznaj się z ulotką Helpdesk PRO i skontaktuj się z nami pod numerem telefonu (42) 680 82 00.
Używamy plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich używanie.
Jesteś: Strona główna » Służba zdrowia
Właściciel serwisu
Strona oraz sklep internetowy prowadzone są przez
Zamów On-line
Sklep internetowy
Pytania? Służymy pomocą
Infolinia 7:30-15.30
  801 011 395
Zakupy bez ryzyka
  • Zaufany sprzedawca
  • Certyfikat licencyjny
  • 0 zł - dostawa gratis
  • Najszybsza realizacja
  • Bezpieczna transakcja
  • Pomoc techniczna 8/5
payu.pl

Służba zdrowia

Ze względu na skomplikowany, połączony system komputerowy oraz dużą ilość istotnych danych swoich pacjentów, ochrona antywirusowa w służbie zdrowia jest niezbędna. Dzięki specjalnym cenom, zapewnienie poufności danych i ogólna ochrona systemu jest na wyciągnięcie ręki.

Do kogo skierowana jest promocja?

Dla szpitali oraz przychodni publicznych i niepublicznych. Specjalne ceny dotyczą wyłącznie zakupu nowych licencji na programy w wersjach Business Edition.


Eset Ankieta