Helpdesk PRO Gold

Pakiet dla osób ceniących spokój oraz bezpieczny biznes! Optymalny pakiet dla firm, które chcą mieć pewność, że w razie kłopotów nie będą pozostawione same sobie! Pakiet Helpdesk PRO Gold to reakcja na zgłoszenie klienta w ciągu 4 godzin w ramach godzin pracy Ikaria.

Helpdesk PRO GOLD to:
  • - Gwarantowany czas reakcji na zgłoszenie: 4h
  • - Zgłoszenia mailowe
  • - Zgłoszenia telefoniczne
  • - Gwarancja kontroli jakości
  • - Security Alerting
  • - Rekomendacje wdrożeniowe
  • - Utrzymywanie historii zgłoszeń helpdesk
  • - Priority Calling
  • - Analiza logów systemowych.
Potrzebujesz więcej? Zapoznaj się z ulotką Helpdesk PRO i skontaktuj się z nami pod numerem telefonu (42) 680 82 00.
Używamy plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich używanie.
Jesteś: Strona główna » Pomoc techniczna
Właściciel serwisu
Strona oraz sklep internetowy prowadzone są przez
Zamów On-line
Sklep internetowy
Pytania? Służymy pomocą
Infolinia 7:30-15.30
  801 011 395
Zakupy bez ryzyka
  • Zaufany sprzedawca
  • Certyfikat licencyjny
  • 0 zł - dostawa gratis
  • Najszybsza realizacja
  • Bezpieczna transakcja
  • Pomoc techniczna 8/5
payu.pl

Pomoc techniczna

Nasza firma zapewnia wsparcie techniczne wszystkim klientom, którzy zakupili za naszym pośrednictwem oprogramowanie firmy ESET. Pomoc techniczna świadczona jest poprzez pocztę elektroniczną lub telefonicznie. Pytania prosimy kierować na następujący adres:



lub telefonicznie:

42 613 60 20

Świadczymy także usługi konsultingowe w dziedzinie bezpieczeństwa oraz przeprowadzamy audyty zabezpieczeń antywirusowych. Przeprowadzamy wdrożenia wszystkich sprzedawanych przez nas produktów.

Eset Ankieta